Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Lördag!

Av Martina - 23 juni 2012 18:33

Hej på er igen!


Det var ett tag sedan jag var här å skrev och det beror på att jag har haft ett ganska galet liv de sista veckorna.

Som ni vet så skulle jag sommarjobba på ett bageri med av diverse anledningar så kunde jag inte det vill inte skriva här vad det handlar om.

Så nu är det så att jag är persolig assistent som sommarjobb och trifs faktiskt jätte bra och hoppas på att det kan leda till något som kan bli en fast anställning och som det är just nu så stor trivs jag i rollen som personlig assistent :).


Just nu sitter jag och lyssnar på Justin bieber´s nya albub Belive och det är faktiskt riktigt bra.... :)


Jag är jätte glad just nu som det är har ny bil men på lagning men snart kan jag använda den med kommer bilder inom kort förhoppnings viss.... opm jag orkar hehehe.


Hoppas ni har det bra där ute nu skall jag kolla lite roliga klipp på youtube en stund ha det gött alla nära och kära.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 15 oktober 2012 13:34


Ja hej igen!   Ja som jag skriver så sliter jag hårt för att nå mina mål men det är ju inte så lätt utan man kan dras tillbacka hur lätt som hälst! Känner riktigt hur jag kämpa och kämpar men kommer ingen vart!   Just nu är det jätte mycket...

Av Martina - 23 juni 2012 19:37


http://sweetvalentine.mylovebasket.com/      

Av Martina - 23 juni 2012 19:26

http://sweetvalentine.mylovebasket.com/   kolla in länken så kanske ni hittar något som är intresant kram på er..... ...

Av Martina - 25 maj 2012 20:49


Hej på er alla ute i värmen!   Jag gillar när det är fint väder men måste erkänna att 30+ är för mycket för lilla mig min hud klarar det inte jag får värmeutslag och blir aldeles röd så kan inte sola mer än ca 30 min för annasr bränner jag mig in...

Av Martina - 20 maj 2012 18:51


Ja då vart det söndag igen :)   Hoppas ni har haft en bra helg det har jag haft. Sitter och funderar på om man skall ha någon fika till BB ikväll?   Så vem tror jag åker ut i dag blir nog Marcelo för så som han har behandlat Annica på är inte...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka djur har ni där hemma?
 Hund
 Katt
 Gnagare
 Reptiler
 Fiskar
 Övrigt

Min Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards