Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Söndag!

Av Martina - 20 maj 2012 18:51

Ja då vart det söndag igen :)


Hoppas ni har haft en bra helg det har jag haft. Sitter och funderar på om man skall ha någon fika till BB ikväll?


Så vem tror jag åker ut i dag blir nog Marcelo för så som han har behandlat Annica på är inte snällt. Visst Annica har gjort en del hon med men inte på samma måte.

En till som kan hänga löst kan faktiskt vara Roddan för han har varit så gnällig och se bara hur det gick fört Gurkan!!


Sedan så sitter jag å funderar på hur jag skall göra i sommar. Har ju fått sommarjobb på ett bageri och hoppas att jag får massa av timmar att jobba för nu orkar jag inte sitta hemma helatiden. Jag är ju som person att jag älskar att jobba vad finns det som är bättre än att tjäna sina egna pengar och kunna spendera dom på hur man vill.


Jag vill så gärna ha ett heltidsjobb och å få tjäna pengar, för att få fart på livet och ha roligt igen som vi hade förr.....


Sedan så vill jag att vi skall slippa allt det negativa och bara få positiva händelser i mitt liv.


Jag längtar tills min bror skall komma för han har fått en jätte stor chans i livet och jag hoppas att han tar vara på denna chans för han är verkligen värd detta nu! Älskar dig min bror och hoppas att du vet om det...


Nej nu skall jag se vad vi jag skall hitta på för middag :)


Ha det bra alla!!!!


 


Casper hälsar till er alla.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 15 oktober 2012 13:34


Ja hej igen!   Ja som jag skriver så sliter jag hårt för att nå mina mål men det är ju inte så lätt utan man kan dras tillbacka hur lätt som hälst! Känner riktigt hur jag kämpa och kämpar men kommer ingen vart!   Just nu är det jätte mycket...

Av Martina - 23 juni 2012 19:37


http://sweetvalentine.mylovebasket.com/      

Av Martina - 23 juni 2012 19:26

http://sweetvalentine.mylovebasket.com/   kolla in länken så kanske ni hittar något som är intresant kram på er..... ...

Av Martina - 23 juni 2012 18:33

Hej på er igen!   Det var ett tag sedan jag var här å skrev och det beror på att jag har haft ett ganska galet liv de sista veckorna. Som ni vet så skulle jag sommarjobba på ett bageri med av diverse anledningar så kunde jag inte det vill inte ...

Av Martina - 25 maj 2012 20:49


Hej på er alla ute i värmen!   Jag gillar när det är fint väder men måste erkänna att 30+ är för mycket för lilla mig min hud klarar det inte jag får värmeutslag och blir aldeles röd så kan inte sola mer än ca 30 min för annasr bränner jag mig in...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka djur har ni där hemma?
 Hund
 Katt
 Gnagare
 Reptiler
 Fiskar
 Övrigt

Min Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards