Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Martina - 15 oktober 2012 13:34

Ja hej igen!


Ja som jag skriver så sliter jag hårt för att nå mina mål men det är ju inte så lätt utan

man kan dras tillbacka hur lätt som hälst! Känner riktigt hur jag kämpa och kämpar men kommer ingen vart!


Just nu är det jätte mycket som händer i mitt liv! Jag fick jobb som är 16 mil en väg och 16 mil tillbaka.

Som tur har man föräldrar som ställer upp men det är kanske inte det som hjärtat alltid vill....


Ni får tycka vad ni vill men här skriver jag rakt ut ur mitt hjärna och ingen får trampa på mig för det är så jag känner nu oc känner jag så här å så är det!


Försöker följa  "Lyssna på ditt hjärta för det är den som gör dig till den just du är2! men FAAN vad det skall vara så svårt för då!!!!


Saknar Dig från morgon till kväll tänker på dig jämt.


Skönt snart kan vi vara mer med varandra under resan.


Jag vet det låter och är tråkigt att läsa.


Jag är jätteglad för jobbet men svårt att vara borta någon man älskar under så långa perioder som det har blivit det sista!


Ja det stämmer jag ska åka till USA den 18 Dec kommer hem den 7 Jan och gud vad jag längtar....



 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka djur har ni där hemma?
 Hund
 Katt
 Gnagare
 Reptiler
 Fiskar
 Övrigt

Min Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards